czwartek, 25 października 2018

Duży rysunek dla Psiego Raju

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do was z wielkim rysunkiem dla psiego raju.
Jest on w klimacie świątecznym. Zrobiła go Nat_a, czyli nasza zastępczyni.
Pracowała nad nim cały dzień. Dodała dużo osób do tego rysunku. Rysunek przedstawia Święta Bożego Narodzenia i cały Psi Raj przygotowuje się do świąt.
Mi się bardzo spodobał. Moim zdaniem jest oryginalny, świąteczny miły oraz przypomina mi to całą rodzinkę.
      A on tak się prezentuje:


Najbardziej mi się podoba to, że jest tutaj dużo osób z psiego raju.
Dla mnie plemko to rodzina
I cieszę się że tak jest.
Autorka się długo napracowała i ciężko było jej to narysować. Jestem zaskoczona, że udało ci się to narysować w krótkim czasie!
Bardzo dziękuje z całego serduszka <3
Niedługo będzie konkurs dla plemienia, który zorganizuje ja. Nędzie już coś związanego z świętami.
To tyle w tym poście!
Miłego wieczoru ;)

~~Cocacocatfm








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz