sobota, 8 września 2018

Wyniki konkursu na logo plemienne

Witajcie czytelnicy bloga!
Dzisiaj ogłaszam wyniki konkursu na logo plemienne.
Zwycięzca otrzyma rangę o jedną wyższą od tej, którą teraz ma.
Kamalou0
Emillia34
Theeliot
King_a#4722

Pati2266
Autor: nieznany
Nat_a
Fanxck
Wilczka67
Cieszę się, że dużo osób wzięło udział w konkursie! Najbardziej  mi się spodobały prace Nat_a i Kamalou0. Wszyscy bardzo się postaraliście ale te dwie prace wpadły mi najbardziej w oko.
Zwycięzcą zostaje... Nat_a!
Dziękuje wszystkim za wzięcie udziału w konkursie, wkrótce odbędzie się kolejny konkurs! :)

Ps. Jeżeli Twojej pracy zapomniałam dać, to napisz mi a ją dodam.
Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :D Jestem zadowolona z tg że tyle uczestników wzieło udział :D

      Usuń
  2. Theeliot miała ładną oprawę graficzną, prostą. Widać że w dobrym programie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekne pracki, najbardziej podobaly mi sie prace Theeliot i Fanxck ale wszystkie piekne!!:D

    OdpowiedzUsuń